You had my heart inside of your hand

Mooorn mooorn! Igår somnade jag vid 19.00 - Kul tjej! Att det ska vara så jävla svårt att hålla sig vaken eller att sova länge, hmf förstår inte. Men nu har jag förstått innebörden av att vara Jetlagd och jag vill inte vara det längre. Igår gick jag och Sandra runt på stan, köpte ett par höga, svarta kortbyxor. Stötte även på lite kalkoner som ränner omkring överallt här. Tydligen klassade som skräpdjur då det enda dem gör är att äter sopor. Bokade även en resa till Whitsunday på söndag, längtar! Man åker då ut på en båt, festar och snorklar. Sedan stannar man på en av världens finaste stränder, turkost vatten och vit sand. Ja, jag vill ha söndag nu! Bilden på min header är därifrån :) Så hoppas på fint väder!


Whitsundays

Kommentarer
Postat av: En sprallig tjej

Gud vad mysigt!

2011-04-08 @ 07:14:29
Postat av: mamma

hmhmhmhm avundsjuk

2011-04-08 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0