Nar du strippar och tar av dig ar det samma grej

Jag har blivit sa kass pa det har med blogga. Jag har sa javla mycket att saga och beratta, men nar jag ska forsoka formulera mig blir det en helt annan sak. Jag gar till och med och tanker pa vad jag ska skriva, men ikke. Kan vara for att jag aldrig ar pa datorn, och annu mindre nu nar jag har facebook i mobilen alldeles gratis. Vilket sjalvklart var en stor grej for mig, jag ar ju efter med allt. Iphone, appar, ipad, blablabla vaaa? Helt seg, men nar jag kommer hem och knegar i Norge ska jag kopa allt det dar, sprida ut det pa golvet, vanda, vrida och glo. Den dagen, den sorgen.

Nu har jag i alla fall varit inne pa datorn i 2 timmar, blivit lite uppdaterad fran alla hall och kanter. Det ar en kines som har det har internetcafet. Varje gang nagon kommer in skriker han HALLO, jag blir lika radd varje gang..Det trakiga ar att ingen skriver blogg, jag vill ju lasa.. om ERA liv. Aven om vi har kontakt ratt ofta sa alskar jag blogga. Hanna hade i alla fall gjort en uppdatering, alskar den bloggen. Arligare och uppriktigare finns inte, fantastiskt.

Idag gick jag in pa min internetbank och blev som alltid lika chockad. Jag facineras av mig sjalv, hur kaaan en manniska spendera sa otroligt mycket?! Men jag har hittills overlevt ganska bra pa Norgepengarna. Det ar ju det roliga med alla som SKA ut och resa, att ni tror att man maste ha miljoner for att komma ivag. Aven gjorde jag. Men sa ar det inte. Man spenderar mindre an vad man tror. Och tro mig, jag snalar inte, jag koper allt jag vill ha, om man inte tanker pa skonhetsprodukter, utan pa nojen. Sen jag kom hit har min installning till pengar fatt en helt annan betydelse. Jag skiter it. Allt loser sig. Jag ser storre poang i att lagga pengar pa en rolig utekvall an en ny troja. Pengar finns overallt, och om jag blir helt pank far jag bara gora ett samtal hem, stalla mig pa gatan med en skylt "Homeless", eller sno en plasma och salja till nagon. (Skamt och sido)

En annan sak jag vill ta upp ar att det vore fantastiskt med lite kommentarer. Fattar knappt vilka som laser, men antar att det ar den gyllene 10? Eller hur manga vi nu ar? Och vore kul att hora er rost *BLINKBLINK* Sa kommentera, annars tanker jag aldrig mer skriva. (Det ar ett hot!)
--------

Just deee, glomde ju beratta om nar jag och Alex var pa strippklubb pa hennes 20-arsdag. Ja, fraga inte ens hur vi hamnade dar, gick ut fran Sin City tog luft, jag sag en snygg rockkille. Pekade, han vinkade in oss pa den dar lilla klubben. Jag kande mig ratt laspisk dar, bland alla man. Min snygga rockkille forvandlades till ett creep nar han satt och var alldeles facinerad av det dar snusket. (Kalla mig gammalmodig, jag ar pryd. Eller jag blev pryd kanske..) Helt nakna, inte ens snygga tjejer. Alex bestallde ol, vi satt vid ett barbord, och tittade, facinerades av tuttar och gud vet allt. Nej, fruktansvart acklig och nu vet jag att jag inte ar laspisk. Tror att det ar mammas fel att jag ar sahar pryd.. Hon jobbar ju lite med sant, sa varje gang jag ser det tanker jag "stackars tjej, hon mar inte bra hon".

HALLO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0