I am an angeeel

Jag maste bara passa pa att gnalla lite, eller faktiskt be om hjalp. I lordags nar vi satt och drack borjade det klia sjukt mycket pa mina ben. Efter lite kliande upptackte jag att jag var helt rodprickig pa benen. Ungefar som nar man var liten och sprang i brannarslor. Jag smorjde med hudlotion. Igar hade jag pa hela armarna och magen. Idag vaknade jag utav att jag kliade pa handerna. Jag har alltsa fatt eksem pa HELA kroppen. Har aldrig varit med om nagot liknande och hela mitt tankegang gar att till att inte klia. Saaaa, ni som haft nagot liknande hur botar jag mig? Var pa apoteket och fick tabletter som jag ska kaka i 10 dagar men maste val finnas nagon salva eller sa? Kommentera och hjalp mig. Om ni inte vill att jag ska do alltsa, fan nu kommer jag ta det som ni vill att jag ska do om jag vaknar upp imorgon med 0 kommentarer..

Nog om eksem. Idag vaknade jag 2, Emilia har daligt inflytande pa mig. Tog mig en dusch och vandrade till jobbet. Jag rakade saga att min grandmother dog till min chef eftersom jag ville festa och inte jobba, min forsta och sista logn ever. Nar jag kom dit tittade han pa mig (dretsnygg som han ar), klappade mig pa ryggen och fragade hur det gick med mig och han hoppades att jag var okej. Herre-javla-gud.. vilken ond manniska ar jag egentligen? Sant dar ljuger man inte bara om. Jag fick tarar i ogonen och sa (sa dar filmaktigt ni vet) "I don't wanna talk about it" HAHA! Sa jag kom ju undan, an sa langa..

Kom ett harligt gang forbi jobbet och jag korde standardrepliken "guuuuuys, do you want some free entrycards til Vanity??" De sa att de tyvarr skulle aka vidare till Brisbane och skulle inte vara har pa onsdagen. De gick vidare till systemet och kom senare tillbaka med ol till oss. Det dar skulle ju aldrig handa i Sweeejden, ratt saker pa det.

Nej nu ska jag klia, har ju kli i fingrarna idag. Kan inte hindra dem.. De vill bara skriva, om allt och inget. Men jag lovar, jag ska aldrig mer ljuga. I alla fall inte om att min grandmother dor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0