Noosa, here i come

Jamen hej. Nu sitter jag i sängen, brun som en peppakaka.. synd bara att peppakakan har glasyr på sig. ALLTSÅ, jag flagnar. Vet inte vad jag ska göra. Det är i alla fall äckligt, så nu ska jag smörja mig varje jävla dag så det här eländet slutar. Det är kul att vara brun, men det är inte kul att flagna, ett ärligt konstaterande.

Håkan sjunger fint för mig den här kvällen, så fint så jag ska lägga in varenda album i ipoden för imorgon mina vänner väntar 19 timmars resetid till Noosa. Fy fan, jag kommer dö. Ja, jag beslutade mig för Noosa, som de flesta kallar för "paradiset" som man "måste besöka" för "allt hännder i Noosa" osv. Jag pratade med killen som erbjöd mig en plats i lägenheten, visst det lät fantastiskt. Men det är skitlångt dit, mer än 19 timmar och jag tycker att det är tillräckligt. Kära Alexandra kommer ju väldigt snart, så jag sprarar Gold Coast tills jag kan snika mig in en plats i hennes lägenhet i en vecka och äta upp hennes lösgodis. Det är min plan soo far! Annars får jag väl tälta utanför? Jag har ju blivit rätt härdad med alla småkryp så de rör mig inte i ryggen, eller? Hur som helst så ska det bli skönt att se ett Säffleansikte, även om hon vill komma ifrån Säfflefolk som jag förstått så tänker jag sitta som ett plåster!

Jag har för övrigt en klump i magen!! Det har jag alltid när jag ska ut på nya äventyr, innan jag vet hur det kommer va/ om jag kommer träffa roliga personer/ om jag kommer gilla stället m.m. Det är en hel del som snurrar runt i skallen och ska jag erkänna så är jag en riktigt fegis. En fegis som vågar utföra saker jag är rädd för, så 100 % feg är jag inte, utan snarare 99 %. Vad är min plan när jag kommer dit? Antagligen söka ett jobb, inte för att jag är pank utan i förebyggande syfte. Alex kommer, Mamma, pappa, Micke och Elin. Jag måååste vara rik då, så jag väljer mellan arbete eller skrapa lotter. Arbete låter tryggast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0