I feel so close to you right now.

Idag har jag fått träffa brorsan och han ligger och sover skönt i mitt rum nu. Vilken konstig känsla men ändå inte. Känns verkligen inte som om det var ett halvår sedan jag träffade honom. Det är iprincip det jag gått och väntat på hela dagen idag, så när han plötsligt dök upp inne på Peter pans rusade jag fram till honom med ett glädjeskrik och skrek "titta Sandra, seruu vem som är här eller????" och gav han en stor kram, haha.. Samtidigt som det på något vänster kändes helt naturligt. Vi har dock inte hunnit umgås så mycket idag eftersom jag jobbat från 9- 10 på kvällen, så får ta igen den tiden imorgon istället. Nu sitter jag i alla fall med en snus under läppen och en godispåse en centimeter ifrån mig, vääldigt bekvämt och det har aldrig smakat bättre.

Känner verkligen att jag ändrat livsstil nu, vilket jag tyvärr var tvungen att göra med tanke på min budget. Så nu är det jobba, sova, äta, hänga och träna som gäller. Imorgon ska jag, Kirk och Mikael gå till gymmet så har tänkt att köpa ett gymkort för en månad till att börja med. Ska bara vara här i ca 2 månader och sedan bär det iväg på nya äventyr. Jag kan säga att jag nästan har mitt halvår planerat. I november till slutet av januari ska jag resa med Andrea och Elin sen har jag bara 2 månader kvar, känns heeeemskt! Tror att den sista tiden kommer att gå otroligt fort också.

Nu somnar jag snart sittandes, så godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0