In my head

Igår var vi som sagt på den femstjärniga restaurangen Peppes eftersom Nani fyllde 21 år. Vilket ställe, jättefint. Inte konstigt att det har så hög standard där inte. Att få servetten vikt i knät är inget jag är van vid precis. Till förrätt beställde jag tigerräkor, ris och någon stark sås. Till middag biff, ris och sås. Mumsfillibaba! Efter Peppes drog vi vidare till en pub som heter Magnum och sedan barrunda. Kul att det finns så många pubar att man kan vara överallt. Lite bättre än Harrys, men bara lite ;)

Något som är konstigt är att om 2 dagar var det två veckor sedan jag lämnade Sverige. Tiden går så himla fort. Har jag fått någon hemlängtan då? Det är klart att jag tänker på er där hemma, men jag vill absolut inte hem. Men ibland hade det varit skönt att ha de närmaste vännerna här och diskutera och utbyta ideér och tankar med. Eller när jag såg Whitsundays, skulle gjort vad som helst för att få dela det med mina närmaste. Men det är väl det att sakna någon handlar om. Något som underlättar är att mamma och pappa kommer i oktober, Alex och två månader och Elin till hösten, happyyy!



Nani & Reneé

biffiga killar!

Sandra & Kirk


Lucy & Brooke


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja nu kommer jag snart och gör dig sällskap gullet! ;)

2011-04-14 @ 18:13:42
Postat av: Marie-Louise

Jävlar vad snygg Nani var!!

2011-04-15 @ 08:41:07
Postat av: Sandra

Restaurangen heter Peppers inte Peppes.. var väl ingen pizzeria vi var på heller :p

2011-04-16 @ 03:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0