Varje gang ar som en forsta gang med dig.

Har precis varit och handlar tva kassar mat. Idag far det nog bli tacos innan jobbet, bara for att jag ar sa jakla sugen pa det. I ovrigt far jag nog ett nervost sammanbrott har snart. En bebis sitter bredvid mig och spelar nagot javla tv-spel pa iphonen, gallskriker nar det gar daligt. Hans storebror pa kanske 10 ar sitter pa datorn och verkar ha damp. Sitta stil och sluta tjata, va fan ar det? Mamman sitter pa vanster sida av mig och forsoker fa en bild med webcamen pa sin nya tattuering, jesus vilken cirkus. Det blir inga barn for mig.

Inatt sov jag hos Laura och Tom. For ovanligheten skull, hehe. Tydligen snarkar jag som en trumpet, jag tror inte pa ett ord, sa klart! Nej, jag orkar inte skriva mer for nu borjar ungjaveln grina igen, ARG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0