Oh, this is a start of something good, don't you agree?

Den 2 april är det dags att lämna Säffle och Jessheim bakom sig för att se vad som finns mer i världen än bara epatraktorer, fabrikslukt, 45:an, Mc donald's, Harrys och för att inte glömma de två rondellerna. Jag åker då tillsammans med min syster till Australien och ska spendera ett helt år där. Tiden och resandet är än så länge lite luddigt, jag har varken införskaffat mig en returbiljett eller en reseplan. Jag tänker helt enkelt vara så spontan som möjligt och gå ditt vinden för mig. Jag har i alla fall fantiserat ihop en lista av vad jag tänker göra, eller måste rättare sagt. Backpackväskan står hemma och väntar på mig och jag är fruktansvärt nervös. Det som jag mest oroar mig för är ensamheten men om man ska lyssna på vad erfarna personer sagt till mig så ska det vara det sista att oroa sig för. Människor i varmare länder ska tydligen vara mer öppna och spontana, så vi får väl hoppas att de här personerna har rätt, annars lär jag åka hem lika snabbt som jag åkte dit. Det känns så läskigt, under hela mina gymnasietid har jag gått och längtat tills jag kan göra vad jag vill och det är den tiden jag lever precis nu.

Bilderna i headern har för övrigt min syster tagit i Australien, ser det inte för härligt ut? :)

Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This towns to small for me to stay
The time is now
I'm heading out.


Kommentarer
Postat av: Syster

Hej! Tänkte bara förtydliga mig.. Åååh vilka fina bilder ;) haha

2011-02-26 @ 10:19:39
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min:)



Kramar

2011-02-26 @ 10:34:57
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0