2 manader och 16 dagar.

Nu har jag antligen flyttat bort fran min forra psykhyresvard. Har aldrig varit med om en sa stord person i hela mitt liv, och han andra som bodde i huset var ocksa helt stord. Sa som jag och Emilia brakade med dem har jag bara gjort med min familj. Men det kommer alltid nagot gott av det onda, nu har jag tuffat till  mig till nasta gang om man sager sa. Sa just nu bor jag med Pasha och Tom i varldens finaste byggnad. Utsikt over hela Surfers, pool, spa, gym, bastu och alldeles gratis. Fick aven ett eget sovrum med dubbelsang sa ja det ar synd att klaga. Nasta vecka flyttar jag in med 3 tjejer fran Brasilien och aven det i varldens finaste lagenhet. Dar finns det ocksa spa, bastu, bubbelpool, gym och jaa.. allt som jag behover for att vara tillfredstalld i livet ;)

Jag vet inte vad som sker ikvall men jag hoppas pa en rejal utgang. Jag kanner att oltarmen, rodtjutet OSV. som man brukar saga pa facebook skriker efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0