I love my life.

Nu ar det inte langt kvar tills jag far se ett Saffleansikte, blir alldeles pirr i magen nar jag tanker pa det. Kommer kannas sa sjuuukt konstigt att traffa nagon hemmifran som vet vem man ar. Har kan man princip spela vem man vill. Igar flyttade jag till mitt nya place. Valdigt fint. Sa det jag ska gora nar jag slutat jobbet ar att trana, jag vet. Suupriiise! Har ju inte tranat pa ar och dar men nu nar jag har ett eget gym att ga till helt gratis sa har jag ju inga ursakter langre. Har ska brannas fett. Kommer komma hem som en typisk Surfers paradise tjej, halvt naken, silikontuttar, dretsmal och harforlagning. ;) Haha!

Pa lordag blir det midsommarfirande sa det star harliga till. Over 100 svenskar och norskar ska samlas i en park nagra kilometer ifran centrum och fira. Blir nog asbra. Jag sa till Emilia att vi maste packa en picknickkorg, hon kallade mig for bog. Men jag aaaalskar ju traditioner, kommer dock bli hart utan mammas goda jordgubbspaj detta aret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0