Sometimes it lasts in love but sometimes its hurts instead.

Alexandra tycker att jag ska uppdatera varenda dag men ibland har jag faktiskt inget intressant att skriva om. Eller helt enkelt ingen lust. Men nu sa.. Vad har hant sen vi pratade senast? Jag har varit pa Lines fodelsedagsfest. Cirka 25 svenskar och norskar var vi. Kandes helt sjukt, sa himla manga samtidigt och kanns konstigt att prata svenska. Kandes som att vara hemma ungefar.  Man kanner verkligen av kulturskillnaden valdigt starkt nar jag nastan bara umgatts med folk har ifran. Efter middagen drog vi till Waxys och lyssnade pa livemusik och drack ol. Valdigt trevlig kvall!

Line ar en sadan sot tjej! :)

Igar lyckades jag fa med mig Emilia ut igen, lika stolt varje gang. Det var ju trots allt Ladys night, vilket innebar fri drinkar, fri entre och snygga muskliga killar. (Nastan som Harrys med andra ord). Motte upp Wickedgrabbarna och hangde pa Melbas. Drack alldeles for mycket ol, corona kostade bara 2.5 ca 15 svenska kronor. Alltsa sjuukt billigt. Trevlig kvall!


Emilia ar ungefar en kopia av mig. Hon ar skon, glad, oserios, har humor, sager vad hon tycker och tanker och ar inte radd att saga ifran. Som idag nar jag inte stadat efter mig skallde hon ut mig som om hon var min mamma. Jag diggar i alla fall henne och ar himla glad att vi traffas. Enda skillnaden pa oss ar att jag ater choklad och hon gnager pa en morot ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv

2011-06-10 @ 17:12:09
Postat av: Angelica

Glomde ju skriva det viktigaste, efter vi kannt varandra EN vecka "Du ar ju den viktigaste personen i mitt liv" HAHA

2011-06-10 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0