Utkast: Juni 14, 2011

Hallooo! Hur mar ni Sverige? Jag mar fint men har huvudvark, proppat i mig tabletter sa snart ar jag back on track for utgang igen! Jag gor ju uppenbarligen inget annat. Egentligen skulle Alex ha kommit imorgon men stackarn hamnade pa sjukhus, sa himla otur! Krya pa dig sa syns vi snart kvinna! :)

I sondags drog jag, Adam, Tom och hans kompisar ut efter jobbet. Har aldrig kannt mig sa ful nagon gang forut nar jag gatt ut men jaklar vad kul det var. De har killarna ar namligen valdigt bra pa att dansa och sant alskar ju jag. Sa stod och battlade pa dansgolvet hela kvallen. Det var aven en riktigt danstavling lite senare pa kvallen sa alla stod i en ring medan tva battlade mot varandra, hur grymt som helst! Efter det hande lite galna grejer som jag inte kan dela av mig av pa den har bloggen men kul var det i alla fall.

Nu ar jag aterigen pa fotter och vantar pa att Pasha ska sluta jobbet sa vi kan ta en ol. Livet ar harligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0