You had my heart inside your hand

Jag och Emilia fick precis en fantastisk nyhet NAMLIGEN att vi blir utslangda fran lagenheten om tva veckor. Och nu ska jag beratta varfor. Jo det ar sa att herren i huset har bestamt att vi inte far anvanda torktumlaren under nagra omstandigheter. Det ar ju bara det att det gar mot vintern alltsa regnar det och ar kyligt = inga klader kommer bli torra. Sa igar anvande jag torktumlaren for att torka en troja innan jag skulle ga till jobbet. Ja, dar har vi anledningen. Jag brot mot lagen alltsa, for sjalvklart skulle ju han ha gatt i blota klader. Javla idiot javel.

Nu skiter vi det har, boende loser sig alltid. Igar hade jag varldens roligaste kvall med Wickedfolket. (De jag jobbar med) Sjukt roliga manniskor. Och idag ska jag och Emilia supa bort vara bekymmer pa hennes universitetfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0