Bara så att ni vet..

Jag fyller 20 år om ett halvår och jag tänkte redan nu berätta vad jag önskar mig, så får ni slåss där hemma om vem som ska ge vad:

1. Att minst en av er kommer och hälsar på mig i november och några månader framöver. (Det är därför jag vill vara ute i god tid så ni har tid att spara ihop pengar)

2. En stor påse med svensk plockgodis.

Jag vill förståss framstå som en god vän, just därför är jag är ute i tid. Nu får ni där hemma slå era kloka huvuden ihop, packa era väskor och komma hit. Don't let me down på min 20-årsdag och allt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ahaa, det är så det fungerar alltså! Ja men i så fall vill jag också passa på att önska, för det är 1 månad prick på dagen som jag hoppas du inte har glömt!!! tills jag fyller 20 så... Jag vill att du kommer hem och tar en Paris-weekend med mig. Thank youuuu! :)

2011-04-15 @ 02:10:33
Postat av: Angelica

Nu är det såhär fröken Elin att du inte är ute i lika god tid som mig. Hade du varit det så hade jag såklart åkt på en weekend med dig förstår du väl.. Men iaf, vi kan gottgöra din födelsedag med att du kommer hit istället, låter väl bra? ;)

2011-04-15 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0