Leave your love behind

Idag vaknade jag 07.30 och somnade dagen innan vid 19.00, älskar jetlag. Vaknade upp till skinande sol så gick raka vägen till balkongen och la mig. Trampade på något som knakade, tittade under foten och såg att det var en jätteskalbagge, tur i oturen så var den redan död. Alla insekter här är dubbelt så stora som hemma. I vattnet såg jag även något vääldigt stort simma runt och försvinna under ytan. Lite senare berättade Sandra att det simmade runt en jättesköldpadda här som var över hundra år. Roligt att stöta på den om man är ute och simmar.
Efter frukosten gick jag och Sandra till köpcentret igen och köpte en handduk och lakan. Sedan gick vi runt och tittade lite, naturen facinerar mig fortfarande. Om en halvtimme ska vi dra iväg till gymmet för lite boxningsträning.


För mig som redan ser ut såhär lär väl inte det vara några problem :)




"Små" och "söta" fiskar i vattnet. Kirk sa att han hade sett ett hajstim när han stod och fiskade, mysigt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fejkad bild, den första, ja det måste det va?????

2011-04-07 @ 11:06:15
Postat av: Angelica

Hahaha, nej det är ingen fejkad bild? Tycker du att jag är så biff alltså, man tackar ;)

2011-04-08 @ 05:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0