Still in Cairns..

Jag ar dodstrott men inte latt att fortsatta sova nar 9 personer borjar rora pa sig. Igar var jag ute med tva tyska tjejer, en tysk kille och en annan kille fran Frankrike. De flesta man moter kommer fran England och Tyskland har, det vimlar om dem. Var i alla fall en skitrolig kvall, borjade pa deras veranda och sen gick vi vidare till en bar som vi fick ga in gratis pa eftersom vi bor pa Gilligans. Hur mycket folk som helst och STOORT stalle. Lyckades traffa pa en svensk kille ocksa. Det ar sa himla latt att se vilka som kommer fran Sverige, iaf om man tittar pa killarna. Alltid samma frisyrer!! Idag ska jag med de 2 tyska tjejerna till ett vattenfall fattade jag det som, de har bil vilket ar tur for det ligger en bit harifran. Men nu ska jag dra till Lagoonen och traffa dem. Ska forsoka att ligga i skuggan mesta tiden for har brant upp hela benen och ryggen, paaaiiin!

Kommentarer
Postat av: Erlendsigrid

Cool site ... I like it :)

2011-12-04 @ 12:40:38
URL: http://erlendsigrid.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0