Uppdatering fran Hong Kong

Ja, nu ar vi verkligen pa vag. Den har resan kanns som att den aldrig kommer ta slut. Vi har mellanlandat i London och nu lyckades jag fa tag pa en dator i Hong kong. Nasta stopp ar Australien men sedan maste vi flyga inrikes i 1.45 h och efter det ta en farja till Ayirlie beach. Forstaa vilken evighet!! For ovrigt gar kanslorna upp och ner, ena stunden jattepeppad, nasta stund panikslagen och undrar vad jag gett mig in pa? Just nu kurrar magen och flygplansmagen ar ju inte mycket att hurra for. Nej, nu ska jag ga bort till min syster som fastnat i en bok Andrea tipsat henne om. Tack for det! Hoppas att man far egen tv igen pa nasta plan, hann ju inte se fardigt Rapulsel.. Haha.

Hoppas det ar bra med er dar hemma, jag langtar till en sang, mat och en dusch!
Saknar er redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0