Ett steg bakat, tva steg framat.

Ni vet nar man vaknar upp pa morgonen och har angest sa man haller pa att sprangas for saker man sagt eller gjort. Jag och fyllesamtal, det blir det inget mer. For det forsta ar det dyrt och for det andra, vad ar meningen att ha ett langt samtal om saker man anda inte kommer ihag, eller annu varre inte menar. Det ar ju bara skit, tur att jag inte ar i Saffle sa jag behover ta tag i allt jag gor. Vad jag tanker och gor ar tva helt skilda saker, bara sa ni, som jag pratade med inatt vet det. Jag ar lite smatt schizo, inget fel med det..

Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full
Du är för ung
Jag ser dig prata men hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt



Åh nej
Nu ser du mig
Jag måste rota i väskan efter mod
Jag är så hög
Jag kunde dö
För jag kan göra det som ingen gjort
Som ingen gjort

Jag följer med dig hem ikväll
För jag vill inte vara själv
Jag följer med dig hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0