Fredag

Idag vaknade jag faktiskt innan klockan 12. Jag stallde klockan pa elva eftersom jag lovat Line (en norsk tjej) att motas upp pa en fika. Starbucks fick det bli, skont att prata pa sitt eget sprak ibland ocksa. Sedan gick vi och tittade pa de sota hundvalparna som hon skulle hyra ikvall, och ja.. jag blev sugen igen. Har ju kommit in massa nya sota raser, aaah! Men jag far forsoka komma ihag att det var ratt jobbigt sist (men anda mysigt...). Efter det kikade vi lite i affarer men jag har bestamt mig for att inte kopa nagot pa ett tag. Spara pengar, och sedan kan jag anda inte bara det. Dessutom ar ju sommaren pavag, ah vad jag langtar. Blir nastan lite glad nar jag ser att hosten borjar komma till Sverige, eftersom det betyder att snart, snart kommer jag kunna ga i korta shorts, t-shirt och bikini, och bli bruuuun.

Traffade aven Laura, Laura, Tom och Tom. (Ratt latt att komma ihag namn har med tanke pa alla dubbelnamn). Laura och Tom har precis kommit hem fran Fiji. Jaklar vad bruuun. Men ja, om tva-tre veckor ar jag ocksa dar :) For ovrigt ar det mindre an tva manader tills mamma och pappa kommer hit, JAG LANGTAR SA JAG TROR JAG DOR. Da har jag for ovrigt varit har ett halvar, sjukt va? Kanns som jag precis kom till Australien men kanns som det var tusen ar sedan jag var i Saffle.

Nu ar det dags for jobb igen. Har for ovrigt fatt ett till jobb, timlon wiho. Borjar nasta vecka eller veckan dar efter. Langtar tills pengarna rullar in som de ska. Hoppas ni har det bra dar hemma. Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0