In 20 years you will be more dissapointed by what you didn't do than by what you did.

Nu ar jag 20 minuter sen till jobbet men jag tanker slanga in ett inlagg anda. Jag funderar pa att satta losen pa den har bloggen for att kunna skriva mer arligt, och for att jag inte vagar beratta allt oppet for er Safflebor, bara for mina narmaste kompisar. Men jag skulle antagligen bli paranoid och tro att folk kunde lasa, med losenord anda. Skulle byta namn, gora en anonym profil och vara standigt paranoid, vi far se pa detta.

Jag har kommit fram till att det borde finnas alkolas pa mobilen. Nar jag ar full sa tanker jag inte, jag ar precis som alla andra nar de ar fulla, helt dum i huvudet. Sa i forrgar fyllde jag pa med 150 dollar, alltsa ca 800 spann. Sen drog jag, Laura x 2, Sara, Adele, Jenna och Lee ut pa aventyr till Broadbeach. Havde en massa och sedan minns jag inte sa mycket mer. Jag och Sara kom over en Taxi, lyssna nu.. GENOM att jag tydligen stallde mig mitt i vagen pa en motorvag, bilarna susade forbi men jag stod i mitten. Vilken smartskalle, imponerad deluxe. Kommer jag hem levade ar det ett under. I alla fall, jag tycker att ringa till Sverige var en JATTEBRA ide, och det var de 800 kr det. For ett samtal jag inte ens kommer ihag. Jaja, forhoppningsvis lar jag mig nagon gang. Mina rumskompisar hatar mig ocksa, for att jag ar ute jamt och de bara sitter inne. TACK for att jag flyttar om 10 dagar.

Vaknade upp, duschade, lyssnade pa telefontantens vackra stamma "du har 26 cent kvar" alltsa 1 kr. Drog till Laura och Laura, dar aven Sara, Jenna och Adele var. Dags for runda 2. Havde, och drog till Waxys trots att regnet oste ner. 14 kr for ol och en billig stek for 14 spann. Liveband och ett javligt glatt gang. En underbar kvall helt enkelt. Alskade verkligen gardagen, waxys borde finnas i Saffle. En underbart Irlansk pub, dar man inte kan ha trakigt.

Nu ar jag 30 minuter sen. Vi hors, kommentera skitungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0