No one put baby in the corner

Idag har jag upptackt en helt ny sida av mig sjalv som jag inte visste att jag hade. Jag har alltid sagt att jag kan gora alla jobb, slita jarnet for nagra slantar liksom, mc donalds, bre smorgasar varje dag i 4 manader, personlig assistent, osv. Alla jobb jag har haft har varit ganska vardelosa (vilket jag tycker, ar en valdigt bra erfarenhet for framtiden da jag vet vad jag vill och absolut inte vill). Idag borjade jag som telefonforsaljare for Vodafone och det var de varsta 2 timmarna i mitt liv, nastan sa att jag inte overdriver. Jag lovar, fran och med nu kommer jag aldrig mer vara otrevlig mot telefonforsoljare. Det ar ju fruktansvart. "Hello, my name is Angelica and I'm calling from Vodafone, how are today Mr?" Foljande svar "NOOO IM HAPPY WITH BLABLABLA DON'T EVER CALL ME AGAIN, FUCK OFF *klick*. Sadar fortsatte det i 2 TIMMAR, det var verkligen fruktansvart. Mitt hjarta ar krossad och det slutade med.. (eftersom jag och den andra tjejen som ocksa borjade idag fick sitta mitt pa ett oppet kontor dar alla chefer och hogre anstallda satt och lyssnade pa alla samtal vi gjorde) att jag fejkringde. Jag lyfte luren och pratade med lurtonen, jag latsades att den jag pratade med var skittrevlig och avslutade glatt med "oh, i see.. Hahah(Fejkskratt) yeah, have a good day, you to. Thanks!" Vilken javla idiot. Till raga pa allt sa tag jag listan med alla nummer och strok glatt over med den grona overstrykspennan alla nummer, eftersom jag ringde dem ju nastan. Jag tankte i alla fall. Gick pa toaletten 3 ganger pa en timme ocksa, "hehe to much tea today".

Jag kommer aldrig ga tillbaka dit. Jag har inte sagt upp mig an. Jag tror jag skickar ivag ett sms. Forstar ni vad deprimerade telefonforsaljare maste vara? Jag skulle jobba 6 timmar varje dag Mandag- fredag, bra betalt. Men kan ni forestala er att fa hora fack off i 6 timmar varje dag, eller att nagon skriker er i oronen. Sa nu uppmanar jag alla att vara trevlig mot telefonforsoljare. Det var inget for mig i alla fall, jag gar med huvudet hogt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0