Oh, this is a start of something good, don't you agree?

Gah, blir galen.. Forsoker att uppdatera bilder pa facebook men det funkar ikke. Far heller inte over mina bilder pa mitt usb for att det star att det ar fullt, trots att det inte ar nagra bilder pa det? Lite smatt frustrerande. Men bilder kommer forhoppningsvis inom en snar framtid :)

Sa hur var det att se mina tva basta vanner efter 8 manader da? Helt fantastiskt, underbart och konstigt.. Fast vi foll in i vara monster pa en gang och det kanns inte ens som vi varit ifran varandra. Precis nar jag klev av planet i Cairns sa ringde Andrea och sa att de var i Cairns och vantade pa mig. Vilket jag inte hade en aning om eftersom vi inte haft kontakt da Elins telefon inte fungerat. Sa det var minst sagt en overraskning att se dem sta och vanta pa mig utanfor Hostelet. Utbrot i ett enda stort pratkalas, prata i mun, alla vill prata, alla vill lyssna mote.

Sa himla roligt att fa hora saker som hant hemma och kanna sig lite uppdaterad. Har kommit fram till att jag ar efter i musikvarlden, filmvarlden, "hant extra Saffle" osv. Kul nar Elin sa "ja i somras gjorde jag det, nar vi var i Usa gjorde vi det o det, forresten du har inte sett min tattuering val?" Da inser man att 8 manader ar ratt lang tid. Jag ar nu annu mer overtygad om att aldrig mer aka tillbaka till Saffle. Bara for att traffa mamma och pappa men alla mina vanner bor ju numera i Norge, so what's the point?

I fredags var vi ute och jaaaklar vad roligt vi hade. Dansade fran det vi kom till det vi gick, nar klockan slog 4 slutade Andrea dansa och sa "Nej, nu gar jag hem". Haha, sa vi foljde hennes order, gick till donken och sedan till hostelet. Just nu ar de ute och dyker (aviiiiis!) Men jag har redan gjort det sa valjer att spara mina pengar.

Vi har aven gjort en reseplan, och herregud vad vi har att se fram emot nu. Jag vet inte vad jag ser mest fram emot? Mata delfiner? Skydive? Bila genom Oz? Withsundays? Fraser? Surfa pa sand? Aka motorcykel? Sidney? Melbourne? OSV, det har kommer bli en fantastisk resa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0