You only live once

Har precis klivit av "The Atlantic Clipper" efter tre fantastiska dagar. Det ar den basta baten jag varit pa, vilket de aven ar kanda for "den storta baten och aven den basta". Stralande solsken, kristallklart vatten, skonaste manniskorna, underbart crew, roligaste lekarna, snorkling, alldeles for mycket havande av goon osv. Helt javla fantastiskt underbart. Vi korde efter mottot "you only live once" och nar man hor en av sina basta vanner skrika "NUUU AR JAG LYCKLIG" ja, da vet man att livet ar ratt perfekt, bekymerslost och helt underbart. Kanns som om jag befinner mig i mitt "Happy place" just nu.

Innan vi gick pa baten gick vi till Peter pans (dar jag tidigare jobbat) for att lamna vaskorna. Var pa Jemma tittar pa mig och sager "jag behover tre tjejer" jag tittade tillbaka, gjorde en vinkning och sager "here we are". Hon behovde oss for att fylla upp en bat dar vi skulle agera modeller for deras nya reklamtidning. Sa det enda vi behovde gora var att spendera tre timmar pa en segelbat i stilla havet samtidigt som en helikopter cirkulerade runt vara huvuden och tog kort. Inte nagot man tackar nej till direkt. Kommer lagga upp bilderna har sa snart hon mailat dem till mig.

Nu ska vi ladda upp infor kommande aventyr. Och jag ska aven gora allt jag kan for att fa tillbaka min rost. Tappar alltid rosten nar det blir for mycket av det goda. Ikvall ska vi till en bar med alla som var pa baten for en sista kvall. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0