A monkey needs to dance so do you

Godmorgon mina vänner!

Jag har precis avslutat min sista jobbnatt för den här veckan och ligger därför och njuter i soffan. Jag har tagit mig en lång varmdusch, målat tånaglarna, färgat ögonbrynen och lagt i hårinpackning, känner mig ju mer eller mindre som en tjej. Eftersom jag nästan aldrig ägnar mig åt sådana här aktiviteter, så njuter jag desto mer när jag väl gör det, så vad har killar att jämföra med det här? Nytt hårvax kanske? Jag är rätt nöjd med att vara tjej. Nu är vi sex personer i lägenheten bestående av den självklara trion Jag, Andrea, Elin inklusive nykomlingarna Sandra, Freddie och Krille, sex personer i en tvåa, allt går, billig hyra dessutom.

Ikväll ska jag köpa en chipspåse och godis, sätta på en bra film och bara slappa. Om allt går min väg vill säga, första nästa lediga dagen på 21 dagar, visserligen har jag jobbat fram till sex idag, så nästan som sagt. Nu ska jag avnjuta Big Brothers senaste avsnitt, det är ju bara för fantastiskt! ;) 


Skulle knäppa en god-morgon-bild förut, men insåg att den blev bäst såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0