River en vacker dröm

Nu är det såhär att jag är på jakt efter en ny kamera. Jag har min systemkamera såklart men den känns lite väl klumpig och "för fin" för att hänga med i alla sammanhang. Jag vill ha en bra kamera där bilderna blir klara, ett minne så jag kan ta miljontalsbilder och jag överväger om jag ska satsa på en undervattenskamera som min syster försöker få mig till att införskaffa. Det vore ju lite häftigt. Problemet är att jag inte kan någonting om kameror över lag, megapixlar ska man tydligen inte gå på, som jag alltid har trott utan det finns så mycket runt omkring som spelar roll. Det får nog bli ett besök till Expert på fredag.


(Ännu en bild tagen av Sandra, den var döpt till Angelica. Jag blev varm i hjärtat.)

Om du älskar mig
Kommer jag lämna dig
Och om du lämnar mig
Kommer jag att älska dig

Jag kommer göra dig besviken
Jag kan inte stanna länge
Vill inte ha ett honky-tonk liv för alltid
Nej ingenting varar för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0