Jag kan inte prata med dig nar du tittar bort.

I forrgar fick jag ett ryck och bestamde mig for att lana en hundvalp. Fick hora att man kunde gora det av en arbetskompis och blev huuur sugen som helst. Har alltid viljat haft en hund och jag orkade inte ga ut igar sa jag slog till. Valde en liten chihuahua. Gud vilken sotnos. Kande mig som en mamma pa en gang och livradd for att den skulle ga sonder. Tank hur jag kommer bli nar jag far en bebis, kommer inte komma sova over huvud taget. Alex var med mig och hamtade den och sedan gick vi hem till henne. Alexandra ar ju varldens basta hundvakt sa nar jag inte orkade mer fick hon ta over. Nar det narmade sig natten bestamde jag mig for att ga hem med den lilla krabaten och nagonstans dar borjade helvetesnatten. Jag vagade inte ha den i sangen eftersom den ar sa liten och radd att mosa eller knuffa ner den nar jag sover. Sa jag tog en lada och baddade med en filt och la den i. Den somnade och vaknade val en halvtimme senare, knallde, forsokte hoppa upp i sangen. Bajsade pa golvet 2 ganger och kissade 3. Ja, jag tog ut den pa promenad tva ganger innan laggdags. Jag sov inte en blund sa nu ar jag sa trott sa jag tror jag ska do. Och att vakna klockan 3 och plocka upp bajskorvar pa en helttacksmatta ar inget som hor till vardagen for mig.

Men den var ju sa sot sa tillslut la jag den i sangen. (Klockan 6 pa morgonen efter allt harj) Men ville den ligga still? Ikke. Har skulle det harjas annu mer. Sa da la jag ner den pa golvet, nej men da skulle den upp. Och sadar hallde det pa hela natten och morgonen tills jag skulle aterlamna den. Nu har jag placerat mig pa ett internetcafe men ska strax ga hem och ta igen all somn. (Och stada)

Vad gjorde jag annars igar? Vaknade upp hos Alex efter en asrolig utekvall. Sedan slappade vi, at lunch med Emelie och Elise. Drog till pasific fair, men vi bada var sa bakis sa vi satt och vantade pa en buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0