What's in your head?

Den här bloggen verkar ju dö ut. Jag är ledsen för det men som jag tidigare sagt så har jag aldrig dator och när jag väl sitter där så svarar jag bara på mejl och spanar runt vad folk i Säffle har haft för sig i veckan, sånt intressant som en kopp the, ätit en smörgås, solat och ja, ni vet.. sånt intressant som man såklart inte vill missa.

Det senaste som hänt är att Alex har anlänt. Kändes helt sjuk när jag såg henne, ungefär som "vad fan gör du i mitt Australien?!" Haha. Det första vi gjorde var att dra till en Irlänsk pub och hävde öl, hon levererade Säffleskvaller och annat smått och gott. Skönt att prata med en person som man kännt längre än 3 månader. Kom även en trevlig gubbe som envisades med att hålla oss sälskap, när vi tackade nej kom han tillbaka med öl till oss. Han berättade även att vi skulle bli våldtagna här och att den mannen vi gifte oss med skulle vara lyckligt lottad.

Igår var vi ute igen med Laura och Laura2, även lite grabbar från Wicked. Kommer knappt ihåg något av kvällen då goonet slog till hårdare än någonsin. Men tror det var en rolig kväll i alla fall. Eftersom jag inte orkade gå hem somnade jag gött i Pashas säng. Skickade även hundraåtta kärlekssms till alla på min kontaktlista. Blir ju lite sentimental ibland. Han kom hem dagen efter och uppskattade det nog inte lika mycket som jag. Är man trött så är man. Tog taxi hem på morgonen, utkletat smink, tovigt hår och kort klänning. Såg alltså ut som om jag gjorde en walk of shame. Självklart var det tvungen att stå en barnfamilj i hissen när en spritstinkande brud kliver in. De skrattade åt mig. Man kan faktiskt inte vara en skönhet jämt.

Nu ska jag umgås lite med Alex innan jag drar iväg och jobbar två timmar. Helt totalt värdelöööst. Hoppas ni har det bra där borta. Och Bea, hoppas du får en fantastisk tid i Ayia napa!! Jag är avundsjuk faktiskt. Det är mitt nästa mål, barskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0