En valdigt massa utekvallar

Har varit ute torsdag, fredag och lordag, jag trottnar aldrig. Alltid sa himla mycket folk och alltid varldens stamning i den har staden. I fredags var vi pa Emilias universitetsfest. Dresskoden var pimps and hoes, men eftersom jag inte ager nagra sadana klader korde jag pa vanlig klanning. Var i alla fall sjukt rolig kvall, de flesta killarna hakade liksom pa att vara utkladda till horor. Killarna har har dessutom assnygga kroppar, vet inte vad det ar men alla killar verkar trana ihjal sig. Jag kanske borde haka pa? I alla fall finns det ingenting att klaga pa!



Igar tvingade jag bokstavligt ut Emilia. Efter att ha statt och skrikit "NU FOLJEEER DU MED UT" i en timme gick hon antligen in i duschen. Motte upp tre norska killar som vi traffade sist vi var ute och drack champagne. Rika norskar vet ni!

Idag har jag inte gjort manga tag. Har verkligen kannt behov av att vara sjalv, lyssna pa musik och tanka. Men imorgon blir det andra bullar. Ska ivag pa middag med Line och hennes for hon fyller 21 och bjod mig pa hennes kalas. Jag kanner inte en kotte forutom henne men det blir bra anda tror jag. Nu ska jag och Emilia ta en kvallspromenad vid stranden, hur underbart? Sen ska jag unna mig en chipspase :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0