Vilken härlig da'

Är hemma över helgen i Säffle och har hunnit med en hel del som vanligt. I torsdags träffade jag Josefin, Molle, Marielle, Jenny, Emilia och Isabelle. Avslutade kvällen framför en film. I fredags drack vi öl och spelade bowling. Jag kom i alla fall tvåa med endast 70 poäng efter. I lördags var jag med mamma på Mia Skäringer, vilken fantastisk show. Fick skrattkramp i käkarna efteråt. Hon har gått igenom mycket tragiskt men berättar händelserna med inslag av ironi så det blir riktigt underhållande. När jag kom hem var jag jobbigt trött, citerar Mia "jag är så trött hela tiden att jag blir trött på att vara trött". Men efter alldeles för lite sömn på alldeles för många dygn var det dags att lyssna på kroppen, så somnade 22.30 och vaknade upp 08.30, pigg som en mört! Emilia frågade om vi skulle ut och fika på duse i det härliga vädret, Marielle och Elin följde också med. Häärligt! Nu väntar 18 dygn i Norge och sedan kommer jag hem för "gott".





Kommentarer
Postat av: Den vänlige chauffören

Jaha?! Var inte jag med i torsdags eller? Jag trodde nämligen att det var jag som var så snäll och skjutsade dig till Bogart! Va va va?! ;)

2011-03-07 @ 14:41:34
URL: http://perssonisabell.blogspot.com
Postat av: Angelica

ojojoj! Så kan det gå i skrivandes stund, det här ska rättas till med det samma! ;)

2011-03-07 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0