Mangooos

Nu ar jag i Brisbane tillsammans med mamma, pappa, Sandra och Kirk. Ska spendera nagra sista dagar har innan mamma och pappa aker hem. :( Brisbane ar faktiskt ingenting annat an kallt om jag ska vara arlig, staden tycker jag paminner lite om Oslo. Mamma och pappa ar pa zoo just nu och jag tankte fixa med mitt nya jobb- MANGOPLOCKARE, hurraj! Haha.. Ja, jag vet, men jag ser fram emot att leva pa en farm lite. Att se "den andra delen av Australien". Men jag vet att jag antagligen kommer do dar uppe av antingen varmeslag (det ar 40-45 grader dar) eller att jag blir biten av en orm alternativ spindel. Som tur var ska jag paketera och inte plocka, men kommer antagligen fa gora bada sakerna. Sa nar mamma och pappa lamnar funderar jag pa att aka till Surfers paradise och halsa pa, eller stanna har. Men jag ar som manga andra, inte allt for fortjust i Brisbane.

--
aaaah, satt precis och gjorde ett test for farmjobbet. Precis nar jag var fardig sa forsvann resultatet, hur irriterande??? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0