It's my heart you dealing with.

Sådär ja, nu har jag flyttat tillbaka till min kära syster. Jag älskar Surfers, kommer alltid göra. Där hittade jag de bästa vännerna och har jävligt bra och roliga minnen där, men jag tillbringade alldeles för lång tid på samma ställe, vilket jag inte ångrar heller. Men jag behöver cash och om jag stannar i Surfers kommer jag bara spendera dem, så därför fick mitt beslut bli att åka hit och förhoppningsvis hitta ett jobb. Antar att jag inte kan leka runt hela året utan de seriösa stunderna måste också komma. Men jaaa.. som sagt saknar jag alla och alla roliga nattklubbar, så när Elin och Andrea kommer så ska vi lätt åka tillbaka.

Just nu väntar jag på att mina potatisklyftor ska bli värdiga och sedan ska jag gå in till stan och prata om ett jobb. Jag har redan fått ett på Peter pans men det är bara två timmar om dagen så det är inte mycket att hänga i julgranen. Ska försöka hålla mig inne och jobba järnet så jag blir rik.

Roligare än såhär blire inte. Catch you cool cats later, som Tom skulle ha sagt.


brorsan är här på Måndag också :)

Kommentarer
Postat av: Elin och Andrea

VI KOMMER VI KOMMER VI KOMMER, VI KOMMER NUUUU! som Veronica Maggio skulle ha sagt.. ;D

2011-09-23 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0