Shaking like a dog

Nu har en helt nykter vecka passerat vilket kanns lite konstigt. Jag har flyttat in med Laura, Laura och Tom. Kanns valdigt skont att bo med sadana bra manniskor som alltid ar pa g och vill hitta pa nagot. Mina forra rumskompisar var ju sjukt trakiga.

Forra veckan var Sandra har som jag inte sett pa 4 manader. Kandes anda inte som det var salange sedan eftersom vi pratar varje dag i telefonen. Eftersom hon kom pa kvallen sa tog vi det lungt, skulle bada bastu men fick inte pa den. Badade lite i jazusin istallet (som jag fortfarande inte kan stava till). Dagen efter akte vi till Dreamworld som ar som en mix av Liseberg, ett zoo, vattenruchkanor och cowboystalle. Det var valdigt roligt att gora nagot annorlunda. Pa kvallen kakade vi upp allt underbart svenskt godis som jag kopte fran Ikea, jag tror det far bli en svang dit igen minsann. Hon akte hem pa morgonen och jag stadade hela lagenheten infor flytten.

Den har veckan har som sagt varit valdigt lugn, eftersom vi bestamde oss for detox och inte dricka. Sa i fredags var jag, Laura, Laura och Brandon pa bio "friends with benefit". Riktigt bra film, mycket sex. Efter bestamde vi oss alla tre for att skaffa pojkvan, i alla fall en pa sondagar, nar man kanner sig ensam och myssugen, haha!

Igar var vi pa Timezoon, vilket ar en stor spellokal med massa olika roliga spel. Vi kopte ett kort for tre timmar, sa efter de timmarna var vi helt slut och avslutade dagen med en film. Men jadrigt roligt var det i alla fall.

Har aven fatt besked om att min bror kommer om 20 dagar, fan vad kul. Nu ar det alltsa inte langt kvar tills hela familjen samlats och jag far borja resa igen. Jag langtar verkligen!!! Men samtidigt trakigt att lamna alla underbara manniskor som jag mott har. Men an slutar inte min resa ;) I alla fall 7 manader kvar, Whoop whoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0