And if I'd fall, would you pick me up?

Allting går faktiskt enligt planerna hittills, vilket har gått förvånadsvärt smidigt. Det är till och med så illa att jag börjar ana ugglor i mossen. I torsdags styrde jag bilen till Jessheim för att gå på arbetsintervju på Gardermoen. När jag kommer dit så är det första hon frågade "kan du börja jobba nu". Tydligen hade någon slutat samma dag som jag kom så det var bara sätta igång och lära mig alla nya arbetsuppgifter.
Smidighet nummer två var boendet. Fanns ett ledigt rum hos grannarna som jag fick ta över. Så just nu ligger jag på en madrass och speglar mig själv i alla vinklar. Det måste ha bott en pervers jävel här tidigare eftersom det är en spegelvägg runt hela sängen.
Ganska värdelöst inlägg det här men jag är sugen på att skriva.
Ha det fint!
ser mig själv i tre olika vinklar, hahah..freaky!

Btw. Jag är säkert efter med den här låten.. men för er som missat den Hello saferide- The quiz. Bra låt, bra text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0