Cairns

Det braaannner, pa benen, pa ryggen, i ansiktet, overallt! Det gar ju inte skydda sig mot 30 grader tydligen. Nu har jag i alla fall anlant helt pa egen hand. Hittade aven till backpackerhotellet pa egen hand men fick inte checka in forrens klockan 14 och jag var dar sex pa morgonen. Sa foljde med 3 tyskar till lagoonen och nu ar dem ivag och koper vin. Far se vad den har staden har att erbjuda i paryvag. Baah, allt ar sa nytt sa min hjarna far snart en knapp. Jag kommer vara en engelsktalane alkholist med wiskeyrost nar jag kommer hem, vill bara forbereda er.

Nu ska jag checka in pa hotellet och sedan ta en valbehovlig dusch.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Konstigt att jag inte tycker ett dugg synd om dig ;)

2011-04-25 @ 20:58:27
Postat av: Angie

Jag forstooor ingenting!!

2011-04-26 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0