Ladies night

Snorklingen var bland det haftigaste jag gjort i hela mitt liv. Kan inte beskriva kanslan av att se barriarrev och massa stora, fargglada fiskar simma runt ditt huvud stirrandes pa dig. Sjukt frant! I borjan var jag nervos men nar jag val hoppade i vattnet gick det hur bra som helst. Vi sag en jatteskoldpadda som simmade runt i godan ro, en rocka, NEMO, massa andra fargglada fiskar och en jattestor svart fisk som sag lite ut som en haj. Det enda trakiga var att vadret inte var det basta. Det regnade nar vi akte ut med baten och nar vi skulle dyka blaste det fruktansvart mycket. Men i vattnet var det betydligt varmare sa det var bra.

Igar hade jag jattemycket hemlangtan. Egentligen har jag ingen aning om till vad. Vill verkligen inte hem men saknar familj, de basta vannerna och min sang. Eller kanslan av att oppna ett kylskap med fullt med godsaker i. Men pa kvallen bestamde jag och de tyska tjejerna oss att ga ut pa Ladies night, vilken grej.. fri champagne och halvnakna killar. Borde ju inforas i Sverige. Det var sa kul for alla som sov i mitt rum hangde med ut sa vi blev ett blandat gang bestaende av 3 tyskar, 2 norskar, 2 fran london och en fran Canada.

Men nu ska jag checka in pa ett nytt hostel. Som tur ingen hemlangtan idag :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0