Regnskogen

Aldrig tid att sitta vid datorn tror jag men idag tar jag mig tid eftersom jag ska dyka imorgon och da maste man halla sig ifran alkoholen. Kan erkanna att jag ar valdigt sugen pa att ga ut, det har ar som sagt varldens partyhotell. Sa om du aker till Cairns for att festa ska du verkligen checka in pa Gilligans, det ar fest varje kvall och inget hotell man far sova pa. Tank er att dela rum med 9 andra, alla festar, nedanfor ligger en stor pub som spelar hog musik hela natten. Det blir inte mycket somn det inte. Sa vad har jag haft for mig sedan vi pratade senast? Jag foljde med de tva tyska tjejerna Anne och Christine till Cristal clear whater. Ett stort vattenfall dar man kan bada. Guud, vad fint det var. Det ar som sagt omojligt att beskriva naturen har, blir lika facinerad varje gang. Sa dar hangde vi hela dagen och pa kvallen gick jag ut med de jag bor ihop med. Forsokte att ta det lungt eftersom jag skulle ga upp klockan 6 idag, men det ar ju inte det enklaste som sagt pa det har stallet.

Idag akte jag till regnskogen. Akte buss till flera sevarda stallen, borjade sporegna nar vi var inne i regnskogen, sa det ar inte for inte det heter regnskogen. Akte aven pa krokodilsafari. Fick se flera stycken, haftigt. Aven en lang svart orm lag och solade sig i tradet. Har tagit jattemycket bilder pa naturen men kan inte lagga upp dem nu eftersom det ar pa mitt minneskort. Nar jag kom hem fran trippen var jag astrott, men fick mig ingen somn da alla springer ut och in ur rummen. Har precis sagt hej da till de tyska tjejerna som inte heller var speciellt sugna pa att festa for de ocksa ska upp tidigt imorgon. Fick bli en cheeseburgarmeny pa Mc donald's, den satt inte helt fel den inte.

Imorgon ska jag upp och dyka i barriarreven, som jag langtar!! Det ar nog det jag sett fram emot mest har, aven skydyving. Men det tanker jag dra med mamma, pappa, Elin eller Alex pa. Nagan maste det bli ju! For det vagar jag inte gora sjalv. Visste ni att man aven far gora bungy jump gratis har om man hoppar naken, inget jag planerar, men lite kul anda. Nej, nu borde jag sova.. Ska upp om 6 timmar, inte mycket somn har inte!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Lindqvist

Jag är lätt på när det gäller skydyving! ;)

2011-04-27 @ 23:41:33
URL: http://alexsi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0