Erase me

Jag har fått baksmällan från helvetet och har inte kunnat röra mig på hela dagen. Ligger i sängen på helspänt eftersom jag är livrädd för att spy, bra kombination. Men det är väl ett tecken på att man har haft en bra gårdag. Så idag kommer jag inte göra något mer än att ligga här och tycka synd om mig själv.

Igår fick vi vara med om en jordbävning också. Jag låg nere vid poolen, det var bara jag och en annan kille där. Jag låg på magen i en solstol och lyssnade på musik. Plötsligt skakade hela stolen och jag trodde då det var den där killen som gjorde något, och han tittade på mig av antagligen samma anledning. Då trodde jag att jag inbillade mig så jag la mig ner igen och kände då samma sak. Sedan kom Sandra och Reneé ut på balkongen och frågade om jag kände det. Lite senare kom receptionisten och frågade om det var okej med oss. Overkligt när sånt händer..




Wet T-shirt contest, kan vara det mest pinsamaste konceptet någonsin. För er som inte vet vad det är så är det massa tjejer som blir tillfrågade i publiken (jag blev tillfrågad igår, men sa såklart NEJ) som sedan ska stå och åla sig och försöka se sexiga ut samtidigt som någon häller vatten över dem. Fruktansvärt pinsamt!! Om de vinner får de 500 dollar.


För många shottar igår tror jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0