Walking on sunshine

Åååh, vilket härligt väder det är! Direkt när jag vaknade gick jag ut och på balkongen och la mig i solen. Efter att ha legat där och svettats i några timmar vaknade Sandra och Reneé och vi bestämde oss för att gå till lagunen. Där låg vi och stekte och jag köpte världens godaste glass. Fanns massa smaker att välja ibland och sedan fick man bestämma vad man ville att de skulle ha i, jag valde brownies. Moooms! Ikväll ska jag följa med Reneé och hennes vänner ut och imorgon väntar Whitsundays.





Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 16:35:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0