Some words.

Idag ar en sadan dag som jag bara skulle vilja aka hem en svang. Bara saga hej till alla, ha dem nara istallet for att vara tvungen att hora en rost igenom telefonen. Jag vet inte riktigt vad det beror pa, kanske ar det for att Sanna precis kommit hem till Saffle, kanske ar det bara den efterlangtade hemlangtan som kommer och halsar pa en svang. Den har ju inte varit har sa mycket overhuvudtaget, sa jag kanske fortjanar det.

Over till annat. Jag och syrran kallar Micke for banankungen, eftersom han nu har ansvar for gronsaksavdelningen pa Pekas. Sjalvklart svimmar banankungen i bananerna.

Det jag har gjort sen vi pratade senast ar zoo, utekvallar, 19-arskalas, fatt facebook pa mobilen (!) Ja, jag ar val nagra ar efter med allt, men guuuud va fran jag kanner mig nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0