Vardagsbekymmer

Idag har jag sovit fyra timmar vilket betyder att man kan dra en koppling till att jag kommer vara trött, otrevlig, dryg och sist men inte minst övertrött. Men det var inte det vi skulle prata om idag. Ibland kan Andrea få mig att känna mig som en grävling som blivit överkörd på vägen, som blivit övergiven på marken och har massa likmaskar krälande inuti kroppen. Det handlar om toapappaer. Det stora problemet är att det alltid tar slut, Elin säger att det är mitt fel för att jag inte har någon mat och käkar då upp toapappret. Hur man nu kan dra en sådan koppling är för mig fortfarande främmande? Nu har jag köpt toapapper 2 gånger på rad och även diskmedel, Andrea hävdar att jag fortfarande ligger i lä med att bidra till hushållsartiklar. Hon började prata om tvättmedel, sköljmedel och gud vet allt. Jag försvarade mig genom att säga att både hon och Elin tycker sånt är kul, "titttaaa, Andreaaa, jag har köööpt nytt sköljmedel" (Andrea sätter händerna för munnen och säger "åååååh, vadååå för nååått?") Elin fortsätter med sin ljusa stämma "Jaaaa, det luktar smultron" osv. Nää, vet ni vad, jag håller mig till toapapper.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag köper aldrig sköljmedel med doft av smultron. Köper bara outdoor fresch, så det så.

2011-03-11 @ 01:15:44
Postat av: Anus

Smultron hade i så fall varit betydligt bättre.

2011-03-11 @ 07:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0