Back in Cairns

Nu har jag spenderat annu en natt i Cairns. Motte upp de tyska tjejerna och en tysk kille igar och hangde med dem hela dagen vid lagoonen. Bada hade tatuerat en fjaril, jadrar vad snyggt. Blev valdigt sugen pa att gora nagat sjalv men det ar sa himla dyrt har med sant. Pa kvallen blev det som vanligt goon och utgang. Dock inte lika bra som forra veckan. Verkar som om alla lamnat Cairns sa det var daligt med folk over lag. Sa det kanns faktiskt helt okej att lamna Cairns och aka till Airlie Beach inatt. Jag ar ju lite dum i huvudet som bokar in en biljett inatt, vilket betyder att jag maste ga 20 minuter i kolsvart morker. Inte lockande naganstans. Det enda bra med nattbuss ar att man forhoppningsvis ar trott. Har dessvarre ingen aning om vad jag ska gora idag, vet nagra som stannat kvar men har nastan ingen lust att hanga med nagan. Behover lite egentid kanner jag. Ska bli skont att komma till Sandra pa rehab.

Precis innan jag skulle checka ut idag (lyckades fa ett rum med tva gamla, muskliga, tatuerade gubbar. Var saklart fler folk i rummet, hur som helst.) sa strackte den ena gubben som sag ut som en medlem i bandidos fram 4 flingpaket. Ni vet sadana dar barnflingpaket med olika smaker och fragade om jag ville ha dem for de tankte kasta dem annars. Haha! Kan ni se den synen framfor er eller? Flingorna smakade for ovrigt utmarkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0