Bad, bad, very bad girl

Trots sjukanmalningen fran jobbet var jag lite crazy och gick ut anda. Fick ett sms fran Line (en norsk jattegullig tjej som jag traffade i Cairns och som bor har) och fragade om jag ville komma och festa med henne och hennes kompisar. Sa jag och Emilia drog dit efter nagra shotar pa verandan. Fasen vad fint hon bodde, i en skyskrapa med utsikt over hela Surfers. Har blivit erbjuden att hyra lagenheten. Men jag har inte rad att gora det sjalv sa om hon hittar nagon mer sa far jag gora det, hoppas! Hur som helst, festen bestod av 20 svenskar och norskar. Sa det kandes inte som jag var i Australien om man sager sa.

Efter nagra koppar goon drog vi ivag till alla barer i hela Surfers. Asrolig kvall. Nar vi vandrade hem barfota stotte vi pa tre killar pa bron. Var av en av dem stod i kalsonger. Han hade slagit vad med sina killkompisar och skulle nu hoppa fran bron, och det gjorde han. Daaree!


Jag och Emilia.

-
Idag ar det morsdag ocksa. Jag sander darfor lite extra mycket karlek till min kara moder. Jag alskar och saknar dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0