Hejhejhallaaa..

Ska forsoka skriva nagot intressant har da. Det enda jag gor ar att umgas med tysken, soka jobb och umgas lite mer med tysken. Trakig javel det dar. Hittade en annan lagenhet som jag flyttar in i pa mandag. Har fatt ett jobb som jag egentligen borde vara pa, men jag har gett upp. Inte min typ av jobb att sta och skrika pa folk att kopa partybiljetter har jag insett. Jag orkar inte, far ju inte ett enda korvore om jag inte saljer. Salde tva biljetter till tva tontiga indier. Rakade saga att partytouren var pa tisdag men det visade sig att det var pa onsdag. Sa nar jag sag de lite senare var jag tvungen att rena mitt samvete och ge de pengarna tillbaka. Alltsa inget jobb for mig, for snall, eller dum kanske.

Igar drack jag och tysken goon. Jag blev full som ett ljus och precis innan vi skulle ga till stan borjade regnet osa ner. Alltsa ingen idee att ga till stan om vi inte vill se ut som tva drankta katter. Istallet fick jag ett samtal fran pappa och jag satt och grinade i telefonen i TYDLIGEN 40 minuter. Stackars lilla pappa.. Jag kommer inte ihag sa mycket mer av samtalet, men det lar ju ha varit ratt pakostat. Sa om ni har fatt nagot tragiskt meddelande i inkorgen sa var jag inte vid mitt sinnes fulla bruk, eller nagat. Nar jag har trakigt far jag namligen forbannat mycket hemlangtan. 

Var forresten pa den dar partytouren i lordags. Motte en hog med konstiga manniskor. Kandes som det bara var konstiga manniskor ute den lordagen, eller sa bor det bara konstiga personer har. En ful kille fragade om han fick kopa mig en drink och det tackar man ju inte nej till. Sa jag tog den dar drinken och tankte borja kallprata. Da lutar han sig framat och jag trodde han skulle saga nagat, nej.. istallet borjar han slicka mig i orat. AAAH vad charmigt, slickslick. Jag tog min drink och flydde.. Da ryckte en annan kille tag i mig och jag tankte att det var bra sa kunde jag prata med honom tills slickkillen forsvann. Da kysste han mig rakt pa munnen, bara sadar. Nog for att det ar kul med killar som tar for sig men det dar var for mycket aven for mig. Sa jag flydde aterigen.

Nej, nu ska jag spara min datatid. Ha det bra och slick nagon i ora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0