I'm Mr brightside

Igår följde jag med min kära syster och hennes arbetskamrater ut, Sandra blev fullare än en kastrull. Även om jag inte var den nyktraste fick jag agera storasyster, jag njöt. Haha! Blev samma barrunda som alltid här i Airlie och det var en rolig kväll. Idag har både jag och Sandra varit sega som aldrig förr. Det enda vi gjort är att gått till Mc donald's och sedan hem. Nu måste jag boka en tripp innan jag blir för bekväm. Har fått erbjudande av en kille jag träffade i Cairns om att dela en lägenhet med han och 6 andra killar i Gold coast. Så antingen blir det det eller Noosa. Help me!


Jag hittade en bild från när jag var i Nya Zeeland, 16 år. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var assnyggt när man hade jättestora mjukisbyxor nerhasade så det såg ut som man hade minimala ben. Jaa, nu i efterhand funderar jag lite på mitt klädval.


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Klart som fan du ska bo med de på Gold Coast, förstår du va kul vi kommer ha då?!

2011-05-09 @ 23:11:30
Postat av: Angie

Men det är bara boende för 1-2 veckor så därför åker jag till Noosa först och sedan till Gold coast när du kommer, så kan jag dela rum med dig ;) guud vad smart jag äär! :D

2011-05-10 @ 08:37:34
Postat av: Alexandra

Hur fasen skulle jag orka med dig då? :( kommer bli sjukt jobbigt............

2011-05-10 @ 21:57:35
Postat av: Angie

Det enda du kan göra är att försöka vara stark.. Andas i en påse eller ge mig lugnande piller kan också funka ibland!

2011-05-11 @ 04:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0