Just another day

Pappa sa att han hade en orokansla over mig igar som inte ville slappa. Hans orokansla gor ju sa jag blir orolig. Alltid nar folk oroar sig over saker sa hander det alltid nagat. Sa jag kommer val antagligen do, eller nagot..

Nejda.. Men nu sitter jag pa ett internetcafe. Igar jobbade jag och lyckades salja 8 biljetter pa en dag. Fick 800 spann rakt ner i fickan. Wihoo! Ska aven jobba idag. Gillar folket, alla som jobbar dar ser ut som fotomodeller. Speciellt killarna. Antagligen latt att salja biljetter for dem till tjejer. Jag har aven bytt boende, skont att slippa den supertrakiga tysken. Har aldrig varit med om nagon som aker till ett annat land for att spendera all sin tid framfor datorn eller tvn och aldrig ga utanfor dorren. Da kan man enligt mig stanna hemma. Hade en disskution med killen jag jobbade med igar och han hade jobbat pa ett hostel sa han hade lart sig om folk fran olika lander, typ hur dem var och sadar. Och exakt det han berattade om tyskar stamnde in pa de jag bodde med. Finns sakert undantag men over lag tror jag dem ar trakiga och snala. :)

Nu ska jag snart jobba men forst maste jag hitta en jacka. Fan, borjar bli lite kyligt.. Egentligen ar det som Sveriges sommar men har vanjt mig vid 30 grader sa nar det gar nerat tycker jag att det ar iskallt! :P


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Endast 20 dagar kvar nu snygging, sen ska vi hänga i Australien ;)

2011-05-25 @ 22:19:56
Postat av: syster

Haha.. jag varnade dig ju för tyskar.. haha :) kul att det är fler än jag som fått samma uppfattning.. då måste det ju vara så att tyskar är tråkiga och snåla! eller?! ;)

2011-05-27 @ 03:32:07
Postat av: Angelica

Alexandra: Jaaa, och du ska veta att jag vantar pa dig.. du ska inte fa vara jetlag utan du ska med ut och festa pa momangen ;)



Sandra: Jo jag vet de, men jag maste ju prova mig fram ;) Ja, snala och trakiga ar vad de ar!!

2011-05-27 @ 09:28:21
Postat av: Anonym

Haha jag kan redan se framför mig hur du kommer dra nig ur sängen om jag inte följer med :p men det ska bli sjukt kul även om jag börjar bli sjukt nervös! :)

2011-05-27 @ 10:40:06
Postat av: Angelica

Hahah, ja det kan jag lova dig :) Inget att vara nervos for faktiskt :)

2011-05-28 @ 05:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0