Noosa

Fan, jag gillar Noosa alltsa. Tanken var ju att jag skulle stanna och soka jobb har men det ar tyvarr for dyrt. Blev dessutom lurad att betala mer pa Hostelet an vad jag var tvungen, men nu har jag lart mig det ocksa. Hur som helst, hostelet ar fint och jag fick riktigt bra roomies. Igar hangde jag med tre tjejer som jag bor tillsammans med. Plotsligt knackade det pa dorren och det var ett killgang som letade efter nagan George. Vi hade inte sett nagan George och de gick vidare. 15 minuter senare knackar de igen, de letade fortfarande efter George. Lite senare knackar det igen och de fragar istallet om vi vill spela drinkspel. Sjalvklart ville vi det, och det var dessutom riktigt harliga grabbar. Den dar George tror jag inte ens existerade med tanke pa att han inte dok upp eller namndes under hela kvallen, men bra inledande replik iaf, haha. Vi stannade pa hostelet och oste eftersom det var en speciell kvall har igar. Sedan kom gratis taxi och plockade upp oss till en annan bar. Lite senare blev alla for trotta och vi drog till varat rum igen. Dar dackade alla efter en stund.

Idag har vi legat pa stranden hela dagen. Vi bestamde oss for att prova pa surfning. Shiiit vad kul, men javlar vad svart. Jag svalde nog hela havet och kom inte riktigt upp om man sager sa. Men det ska jag latt gora om igen, jag ska lara mig det dar innan jag aker hem, det ar en sak som ar saker. Imorgon aker jag till Gold coast och bor med Thomas och hans tva kompisar. Ska forsoka ge mig pa jobbsokandet, men jag har ju fobi mot det. Jag vet inte vad det ar, men det ar nagot som skrammer mig. Gillar inte att gora det pa svenska, sa blir annu varre pa engelska. Men vill jag stanna kvar i det har landet sa far jag trotsa mina radslor, ater igen.

Btw. IDAG AR DET INGEN VANLIG DAG FOR IDAG AR DET MIN KARA BRODERS FODELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRAAA! Kanns lite jobbigt att inte fa vara hemma och gratta honom personligen. Menmen, han var ju borta fran min nar han var i Frankrike den javeln sa nu far han lite tillbaka. Men saknar familjen idag, och aven tarta. Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0